Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Είναι μερικά βράδια

Ειναι μερικα βραδια που χανομαι
πηγαινω εκει που βρισκεται, εκει που βρισκομαστε
και σας λεω μην κανετε αστεια
μη με ενημερωνετε για ολα τα δεν για ολα τα μη
χανομαι
ειναι αυτα τα βραδια που πηγαινω εκει και χανομαι
μη μου λετε τι θελετε να κανετε τι γινεται
ξερω ναι
ξερω εκει εξω, ξερω
μη μου λετε ποτε θα βρεθουμε πρεπει να τα πουμε
μη λετε τιποτα ακομα, τιποτα
μη σκεφτεστε τι μου συμβαινει μην το συζητατε
ειναι απο εκεινα τα βραδια που χανομαι
μη με ρωτατε αν θελω καφε αν πεινασα
μη ρωτατε αν καπνιζω, καπνιζω πολυ
η τηλεοραση ειναι κλειστη
κι αυτη η μουσικη με αρπαξε απ΄ το χερι
δεν προλαβα με πηγε κατευθειαν εκει
εκει που συναντιομαστε
τα βραδια που χανομαι
μην περιμενετε στην πορτα
μην μασατε τσιχλα χαμογελωντας
περιμενοντας την επιστροφη μου
μην περιμενετε να ξημερωσει μη σας παιρνει ο υπνος στο δρομο
στις πορτες σας μπροστα στα σαλονια
μην φορατε τα κανονικα σας ρουχα τη νυχτα περιμενοντας
μην προτεινετε κατι μην ψιθυριζετε κατι
μην στεκεστε πισω απ' τα παραθυρα με τα προσωπα εκθαμβα
τα μαλλια σας μπλεγμενα
τα χερια μπλεγμενα τα λογια σας μπλεγμενα
ειναι μερικα βραδια που χανομαι
εκει ειναι εκει χανομαι
μην
μη μου δανειζετε τις δικες σας λεξεις, μη μου στελνετε στιγμιαιες ευχες
μη μου στελνετε γραμματα μη ρωτατε αν θα παω
μη μου αφιερωνετε χρονο νομιζοντας πως θα καταλαβετε
ειναι μερικα βραδια που χανομαι
μη μου διαβαζετε  αποφθευγματα γενικα και ρησεις
ειναι μερικα βραδια εκει,  κι εκει παντα χανομαι
μη μου αναβετε τσιγαρο για το δρομο, μη με καληνυχτιζετε
μην μενετε ξαγρυπνοι κοιταζοντας το ταβανι κοιμηθητε
εγω παντα εκει θα χανομαι
μην περιμενετε πανω απο το ακουστικο, μη διαβαζεται καποιο ασχετο βιβλιο μεχρι να
μην σημειωνετε στα χαρτακια σας λεξεις, ημερομηνιες, καταγραφες τετοιου τυπου
μην ανιχνευετε το βλεμμα μου πισω απο μαυρα γυαλια, μην κρατατε την ανασα σας
ναι, ειναι μερικα βραδια που χανομαι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...